Friday, February 21, 2014

Märkide kogumine



Üks teema, millel võiks põgusalt peatuda, on märkide kogumine ja vahetamine.
Esimestel päevadel ei saanud aru, miks kõik uurivad, et kas mul märke on. Mõtlesin, et see mõne inimese kiiks, aga eksisin täiega. Märkide kogumine on traditsioon, millest on haaratud enamus vabatahtlikke. Ja mitte ainult vabatahtlikud. Ringi liikudes astub nii mõnigi juurde ja küsib, kas juhuslikult märki anda ei ole.
Mida aeg edasi, seda rohkem ma sellest aru hakkasin saama ja hetkel on ka minu akrediteeringu paela küljes 4 märki. Sain siin peotäie Eesti Olümpiakomitee märke ja neid ma olen kinkinud ja vahetanud siin.
Mõnel tublimal on terve akrediteeringu kaelapael märke täis, mõnel natuke vähem ja mõnel ainult mõnel. Aga praktiliselt kõigil on midagi.
Eile raudteejaamas, kui alla Adlerisse hakkasime sõitma, nägime meest, kellel oli põll ees ja põll umbselt märke täis. Ei saanudki aru, kas ta vahetas neid või müüs, aga ringi ta raudteejaamas liikus ja oma märgikogu kõigile presenteeris.  
Nii et kui kunagi veel selline võimalus tekib, et olümpiale sõita, siis kindlasti kotitäis märke kaasa võtta

No comments:

Post a Comment